İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/590122 - 01-01-2021/31-12-2021 Yılları Arasında Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı İle Halk Sağlığı Hizmetleri

İhale No 2020/590122
Sektör Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 6 Kasım 2020
İhale Tarihi 3 Aralık 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YENİDOĞAN BAKIMI, EVDE BAKIM HİZMETLERİ, HASTA NAKİL AMBULANSI İLE HALK SAĞLIĞI HİZMETLERİ ALINACAKTIR

GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ - İHALE BÜROSU

01-01-2021/31-12-2021 Yılları Arasında Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı İle Halk Sağlığı Hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/590122

1-İdarenin

a) Adresi : GAZI MAHALLESI ÖNDER CADDESI 41 35410 . GAZİEMİR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2329990251 - 2322522566
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziemir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01-01-2021/31-12-2021 Yılları Arasında Gaziemir Belediyesi Sınırları İçerisinde Yaşayan Vatandaşlara; Yenidoğan Bakımı, Evde Bakım Hizmetleri, Hasta Nakil Ambulansı Hizmeti İle Halk Sağlığı Hizmetlerinin sağlanması işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gaziemir Belediyesi Sınırları Dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2021, işin bitiş tarihi 31.12.2021


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ÖNDER CADDESİ NO:41 GAZİEMİR BELEDİYESİ
b) Tarihi ve saati : 03.12.2020 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada Özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Ambulans temini işleri ile Evde Bakım veya hasta bakım işlerinin bir bütün olarak yapıldığı işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar GAZİEMİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ İHALE BÜROSU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Fizyoterapist(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 1 12 Ay
ATT/Paramedik personel(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 2 12 Ay
Hemşire personel (Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 3 12 Ay
Ambulans Şoförü (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 2 12 Ay
Binek Araç Şoförü (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3 12 Ay
Hasta Bakım Personeli (Hasta Bakıcı)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3 12 Ay
Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
Fizyoterapist ücreti FAZLA MESAİ (1 kişi ) 12 saat
ATT/PARAMEDİK personel ücreti FAZLA MESAİ (2 kişi ) 168 saat
Hemşire personel ücreti FAZLA MESAİ (3 kişi) 108 saat
Ambulans Şoförü FAZLA MESAİ( 2 kişi) 168 saat
Binek Araç Şoförü FAZLA MESAİ (3 kişi) 108 saat
Hasta Bakım Personeli (Hasta Bakıcı) FAZLA MESAİ ( 3 kişi) 108 saat
Temizlik Personeli ücreti FAZLA MESAİ (1 kişi) 48 saat
ATT/PARAMEDİK personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ ( 2 Kişi ) 7 gün
Hemşire personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 4 gün
Ambulans Şoförü GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ ( 2 kişi ) 7 gün
Binek Araç Şoförü GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ (2 kişi) 4 gün
Evde bakım ve hasta takip personel ücreti GENEL TATİL VE BAYRAM MESAİSİ ( 2 kişi ) 4 gün
Hasta Nakil Ambulansı Günlük Kira Bedeli ( 2 adet ) 248 gün
Binek Araç Günlük Kira Bedeli ( 3 adet ) 248 gün
Acil Yardım Ambulansı (Organizasyon) 150 saat
Hasta Nakil Ambulansı FAZLA MESAİ (2 adet) 168 saat
Binek araç FAZLA MESAİ ( 3 adet ) 180 saat
TİŞÖRT (KIŞLIK) 14 adet
TİŞÖRT (YAZLIK) 14 adet
PANTOLON (YAZLIK-KIŞLIK) 14 adet
POLAR 15 adet
HEMŞİRE FORMASI (KIŞLIK) 14 adet
HEMŞİRE FORMASI (YAZLIK) 14 adet
TERLİK (1 ÇİFT) 7 adet
DOKTOR ÖNLÜĞÜ 1 adet
TIBBİ ATIK KOVASI 30 adet
BRANÜL 200 adet
BOŞ PLASTİK SPREY KUTU 50 adet
GLUKOZ ÖLÇÜM STRİBİ 5 kutu
RULO SARGI BEZİ 2.000 adet
RULO SARGI BEZİ 5 adet
STERİL SPANÇ 2.000 kutu
PAMUK 5 kilogram
ŞAMPUANLI SAÇ BONESİ 50 adet
SİLİKONLU SONDA 50 adet
ELASTİK BANDAJ 50 adet
GALOŞ 150.000 adet
ENJEKTÖR 10 adet
ENJEKTÖR 1.000 adet
EL DEZENFEKTANI 100 adet
NON STERİL ELDİVEN 250 kutu
NON STERİL ELDİVEN 100 kutu
STERİL ELDİVEN 100 adet
MASKE 200 kutu
BİSTÜRİ 10 kutu
ENJEKTÖR UCU 100 adet
ENJEKSİYON BANDI 1.000 adet
LANSET 1.000 adet
HASTA YIKAMA HAVLUSU 100 adet
CİLT BAKIM MENDİLİ 100 adet
KORUYUCU GÖZLÜK 5 adet
ULTRASON JELİ 5 adet
ELASTİK FİKSASYON BANDAJ 50 adet
TIBBİ ATIK POŞETİ 250 adet
ALÇI ALTI PAMUĞU 150 adet
FFP2/FFP3/N95 MASKE 100 adet
CERRAHİ ÖNLÜK 5.000 adet
ASTRONOT TİPİ BONE 3.000 adet
YÜZ SPERLİĞİ 14 adet
TULUM 50 adet
YÜZEY DEZENFEKTANI 60 litre
İDRAR TORBASI 100 adet
VAKUMLI HAVLU ASKILIĞI 20 adet
KİNESİOTAPE BANT" 80 adet
TENS CİHAZI ELEKTRODU 200 paket
EGZERSİZ BANDI RULOSU 8 adet
TIBBİ ATIK POŞETİ 500 adet
NEKROTİK DOKU TEMİZLEYİCİ HİDROJEL 50 adet
HIDROKOLLOID YARA BAKIM ÖRTÜSÜ 50 adet
TRANSPARAN RULO FİLM ÖRTÜ 100 adet
PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 300 adet
PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 1.000 adet
PU KÖPÜK YARA ÖRTÜSÜ 200 adet
GÜMÜŞLÜ TÜL YARA ÖRTÜSÜ 500 adet
TRANSPARAN PEDLİ FİLM YARA ÖRTÜSÜ 2.000 adet
KREM 100 adet
STERİL EMİCİ YARA PEDİ 500 adet
PARAFİNLİ TÜL YARA ÖRTÜSÜ 100 adet
ELASTİK SABİTLEME BANDI 500 adet
YARA BAKIM SOLÜSYONU 100 adet
OTOLİTİK DEPRİTMAN PEDİ 200 adet
OTOLİTİK DEPRİTMAN PEDİ 100 adet
CA ARJİNAT 200 adet
YARA TEMİZLEME PEDİ 5 adet
LENF ÖDEM BANDAJI 10 adet
YAPIŞMAZ HEEL POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN 50 adet
YAPIŞMAZ HEEL Ag POLİÜRETAN STERİL PANSUMAN 20 adet
YARA BAKIM TOZU 50 adet
ANTİMİKROBİYAL HİDROBALANS YARA ÖRTÜSÜ 50 adet
KOLEJEN YARA ÖRTÜSÜ 50 adet
MERHEM ve KREM 600 adet
KREM 600 adet
ÜRE LİPO EMÜLSİYON %4 50 adet
%5 DEXTROZ 100 adet
AMPUL 5 kutu
AMPUL 2 kutu
AMPUL 10 kutu
MERHEM 40g 400 adet
%5 ALKOL 10 litre
POMAD 50 adet
SOLÜSYON 5 adet
AMPUL 6 kutu
KREM 400 adet
İZOTONİK 100 adet
LAKTATLI RİNGER 30 adet
AMPUL 10 adet
AMPUL 75 adet
AMPUL 30 adet
AMPUL 100 adet
TABLET 3 kutu

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)